Archiwa tagu: USA

Nowy Jork

Koniec wakacji. Jestem w samolocie do Europy, czas wracać do zimnej, ponurej i smutnej rzeczywistości. Mimo wszystko z żalem wracamy, ale zaczynamy już planować następny wyjazd, co nieco poprawia nam humory.

Straciliśmy wczorajsze popołudnie z powodu opóźnienia samolotu, więc dzisiaj rano musieliśmy nadrobić zaległości. To była już moja trzecia wizyta w NY, ale pierwsza Joli dlatego chcieliśmy zobaczyć możliwie dużo w ciągu kilku godzin, które mieliśmy do wylotu. Byliśmy w Downtown, widzieliśmy z daleka Statuę Wolności i z bliska Wall Street oraz Ground Zero po World Trade Center. Spędziliśmy jeszcze chwilę na Times Square i pojechaliśmy na lotnisko. Szkoda, bardzo lubię to miasto, mam nadzieję, że będzie okazja przyjechać tutaj na kilka dni, gdy już będzie cieplej. Jakoś skurczył mi się świat i nie przerażają mnie długie loty, więc jestem w stanie wyobrazić sobie spędzenie weekendu w USA, może trochę przedłużonego weekendu.

Lot do USA

Dopiero dzisiaj zobaczyliśmy, ile szczęścia mieliśmy w podróży na Kostarykę. Gdy rano przyszliśmy na lotnisko okazało się, że lot do Miami opóźniony jest o prawie 5 godzin. Ogromna kolejka prawie się nie przesuwała, ponieważ większość pasażerów wymagała zmiany rezerwacji również na następne loty. Na szczęście tym razem mieliśmy mnóstwo czasu na przesiadkę więc do opóźnienia podchodziliśmy bez większych emocji. Ale z planowanej kolacji na Manhattanie nici.

W Nowym Jorku wylądowaliśmy koło północy, zostawiliśmy duże bagaże w przechowalni na lotnisku i taksówką pojechaliśmy na Manhattan do wcześniej zarezerwowanego hotelu. Zanim jednak doszliśmy do taksówki czekało nas bardzo przykre spotkanie z mrozem, prawdziwy szok po 2 tygodniach upałów.